Perustin nyt siis ensimmäisen blogini (huom. valehtelen! Tämä on jo kolmas tai neljäs blogini, mutta yritän olla ahkerampi kuin edellisissä!) ja tämä on sitten tämä tervehdysteksti. Itsestäni kerron sen verran, että juu, yritän olla aktiivinen ja laitan tänne kuvia. Olen 11-vuotias tyttö Kouvolasta, tarkemmin Kuusaankoskelta. Koulussani on kivaa, ainakin välkillä ja usein ruokalassa. Olen hyvä kaveri poikien kanssa, tyttöjen vähän vähemmän. Minulla on 3 parasta kaveria, mutta yksi niistä on se parhain. Nään kahta aina kun käyn kartanolla, eli vanhassa kodissani. Siellä asuu isäni. Ja yhtä kaveria nään kotona joka toinen viikonloppu ja tiistai ja torstai. Minulla on ollut monta lemmikkiä, mutta nyt on vain yksi kissa. Sen nimi on Pörrö, se on naaras puolipersialainen melkein kaksivuotias karvakasa. <3 Siitä lisää sitten jaksosta.

Olen urheilullinen, harrastan ratsastusta, vaikka se on nyt jäänyt vähän vähemmälle, ja pyöräilyä. Siis en mitenkään kerhossa vaan vapaa-ajalla. Pyöräilen ruhtinaalliset 700 m kouluun, aina kun voi (eli aina kun ei ole jäätä tiellä) ja kauppaan. Tietysti kavereideni luo. Olen todella ahkera tarinankirjoittaja, ainakin kotona kirjoitan viittä tarinaa. Kaikki on kesken, joskus kerään vain inspiraationi ja alan kirjoittamaan. Ne eivät siis ole mitään parin sivun tarinoita, vaan noin 50-100. Oikeasti. Mutta kaikki ovat vielä kesken xp. Suurin sivumääräni tällä hetkellä taitaa olla Kesäleiri tarinassani 16 tai 17. Sitten on Ajan tappajat, Omahevosleiri, Viiden tornin linna (aloitin pari päivää sitten), Fantastic Three ja Loki. Yhtä Esteleiri tarinaa en ole edes aloittanut, enkä varmaan edes kirjoita sitä. 3 tarinassa esiintyy schleich-hevoseni ja tyypit. Mukana on myös siskoni schleich-it, käy tsekkaamassa hänen bloginsa tästä. Sieltä sitten löytyy Mannarin Veeran blogi vasemman yläkulman linkistä. Hän on siskoni kaveri.

 

Eiköhän siinä ollut tarpeeksi tietoa näin alkuun. Laitan kuvan Pörröstä tuohon loppuun, säädän oman kuvani sitten joskus. Olen vähän aloittelija, ja siis oikeastaan minun pitäisi ottaa I Padilla kuva itsestäni, siirtää se hlk.suntuubi.com:iin jossa on kuviani jne.. Se on siis vanha suntuubitallini... Ja sitten avata kone ja liittää se tänne :( Olen hirveän laiska, en niinkään aloittelija :p Ja olen kova hymiöiden käyttäjä.

p%C3%B6rr%C3%B6-normal.jpgVähän tärähtänyt, mutta kai se kelpaa. Pörrö on tuossa noin puoli/vuoden vanha. Tuossa tulee myös esille rakkauteni Fazerin Parhaisiin! :D

 

Tässä taisi olla kaikki, en keksi enää muuta. Meillä on kolme kissaa, Misu, Pörrön emä ja IIna, Pörrön sisko. Tietysti Pörrö! Ja tuosta kuvasta tuli mieleen, että Pörrö tykkää näemmä kanssa noista karkeista joita en ole syönyt yli vuoteen koska niitä ei ole kaupassa D: Pitää etsiä... Kiss Kissit on hyviä ja Islanditkin! Ja ne toffee karkit nami!

Ja nyt oikeasti, moikka rakkaat ystävät! Seuratkaa blogiani, mutta ei väkisin :D